DIGITALNA STRATEGIJA
PRIPRAVA DIGITALNE STRATEGIJE
Digitalna strategija je uporaba digitalnih tehnologij v poslovnih modelih z namenom, da se oblikujejo nove in drugačne poslovne zmožnosti. Ocena, priprava in izvedba digitalne strategije je pripravljena v strateškem okviru dobrih praks pri digitalnih preobrazbah in upravljanju s spremembami.
Pri pripravi digitalne strategije se bodo v podjetju pregledali vsi vidiki poslovanja in določili cilji za povečanje konkurenčnosti z ustvarjanjem digitalnega okolja, ki bo hitro odzivno, ob tem pa racionalnejše in varnejše v poslovanju. Digitalna strategija obravnava dejavnosti in procese, ki jih je treba preoblikovati, da bi zagotovili boljše storitve za stranke, za kar so potrebni naslednji koraki:
- Analiza obstoječega stanja na področju digitalizacije
- Priporočila za izdelavo digitalne strategije
- Načrtovanje tehnološke opremljenosti
- Analiza poslovnih procesov
- Določitev poslovnih funkcij za prenovo
- Ciljno stanje po posameznih področij digitalne strategije
- Uskladitev strateških ciljev s poslovno strategijo
- Definiranje ključnih kazalnikov uspešnosti – KPI
- Obravnavanje vseh področij digitalne strategije
- Načrt razvoja digitalnih zmožnosti podjetja
- Načrt izvedbe digitalne strategije
- Seznam aktivnosti in projektov za zapiranje vrzeli
Področja digitalne strategije:
- Izkušnja kupca
- Podatkovna strategija
- Procesi in digitalne rešitve za podporo poslovanja
- Digitalni poslovni modeli
- Strategija razvoja digitalnih kadrov in digitalnih delovnih mest
- Strategija razvoja digitalne kulture
- Kibernetska varnost
- Industrija 4.0
Kot strokovnjaki z ustreznimi strokovnimi referencami, strokovnimi izkušnjami in relevantnimi znanji za pripravo digitalne strategije in za izvedbo usposabljanj za dvig digitalnih kompetenc smo vpisani v katalog strokovnjakov DIH Slovenija.
Pri vodenju podjetja je za vodstvo in lastnika koristno, da v posamičnih razvojnih fazah uporabi potrebna znanja in resurse tudi izven podjetja. Pričakujemo vas s celovitimi rešitvami.